FAQ

Banner Image

over nuance boutique

Winkel: Boelare 34, 9900 Eeklo (gelegen tussen Gent en Brugge)

Maatschappelijke zetel: Marleen Martens, Gentseweg 31, 9910 Aalter(Ursel)
BTW BE0824.171.485

Telefoon winkel: +32 (0) 9 378 11 63
E-mail: info@nuance-boutique.be

Maandag: 13.30 - 18.00
Dinsdag - Vrijdag: 10.00 - 12.00 en 13.30 - 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 18.00
Zondag: gesloten

BESTELLEN

Ja, u kan steeds telefonisch een bestelling plaatsen door ons te contacteren op 09 378 11 63 (tijdens de openingsuren) of door een e-mail te sturen naar info@nuance-boutique.be.

Alle beschikbare producten in de webshop kunnen online besteld worden.
Kies hiervoor het artikel in de juiste maat en druk op het winkeltasje of druk op de knop "IN WINKELWAGEN"
Rechtsboven ziet u de winkelwagen met de door u geselecteerde producten.
Kies vervolgens "GA NAAR AFREKENEN".
Vul alle gegevens in en ga naar kassa.
Kies de gewenste betalingsmethode.
Wanneer u via de webshop een bestelling heeft geplaatst en u een correct e-mailadres heeft ingevuld dan ontvangt u een bevestiging dat we uw bestelling goed ontvangen hebben.

Dit is mogelijk vanuit een selectie van landen. Voor België, Nederland en Duitsland zijn de verzendkosten gratis.

Ja dat kan, gelieve hiervoor contact op te nemen via 09/3781163 of info@nuance-bouitque.be

Jouw persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het behandelen van een bestelling en het inschrijven op de nieuwsbrief. 
Gegevens worden in geen geval doorgegeven aan derden. Voor meer info verwijzen we u graag door naar "privacy verklaring".

Van zodra jouw bestelling klaar ligt om te verzenden, ontvangt u een e-mail met een tracking code om uw pakket te volgen.
Indien we de bestelling persoonlijk bij jou aan huis brengen, nemen we vooraf even contact op om het gewenst tijdstip van levering af te spreken.

BETALINGEN

Op de webshop voorlopig enkel Bancontact, maar heel binnenkort ook Visa en Mastercard.
In de winkel : Bancontact, Visa, Mastercard of contant geld.

Ja, u kan steeds via info@nuance-boutique een factuur aanvragen met vermelding van uw facturatiegegevens en bestelnummer.

Afhankelijk van de gekozen betaalmethode, ontvangt u in principe een reden voor de weigering. Deze weigering is in opdracht van uw bank en buiten onze wil om. U neemt best contact op met uw bank of kiest voor een andere betaalmethode.

Voor betalingen doen we een beroep op het uiterste beveiligde betalingsplatform Mollie.

VERZENDING

De levering van de bestelde artikelen gebeuren ofwel op een adres die bij de bestelling werd opgegeven door de koper of door afhaling in de winkel.

De verzendkosten zijn gratis voor leveringen in België, Nederland en Duitsland. Voor andere landen wordt de verzendkost berekend bij het valideren van het winkelmandje.

Tenzij anders overeengekomen worden de bestelde artikelen geleverd op het opgegeven adres. Indien u niet thuis bent op het moment van de levering, zal de koerierdienst het pakje achterlaten op een door aangewezen plaats of een briefje achterlaten. Met dit bewijss kan u uw pakket afhalen in het afhaalpunt.

Als het artikel voorradig is, wordt uw bestelling die op werkdagen voor 12.00 uur geplaatst is in principe binnen de 2 à 3 dagen geleverd.

Wanneer het pakket verstuurd is, ontvangt u van een bevestigingsmail met trackingnummer. Met dit nummer kan u uw bestelling volgen op de website van de koerierdienst.

Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren op 09 378 11 63 of een e-mail te sturen naarinfo@nuance-boutique.be.

Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren op 09 378 11 63 of een e-mail te sturen naar info@nuance-boutique.be.

RETOURSBELEID

U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de overeenkomst te herroepen. Tijdens deze termijn mag u het product enkel hanteren en inspecteren zoals u dat in een fysieke winkel zou mogen doen. Indien het product verdergaand is gebruikt dan nodig om de aard, kenmerken en werking vast te stellen, behouden wij ons het recht voor om waardevermindering aan te rekenen.”

De koper heeft bij een online aankoop het recht om zijn/haar aankoop te herroepen, zonder betaling van een boete of zonder opgave van reden en dit binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. 

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de koper via een ondubbelzinnige verklaring (bv. per e-mail, per post) Nuance boutique op de hoogte stellen van zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen.

De koper dient vervolgens de goederen voldoende gefrankeerd terug te zenden binnen de 14 kalenderdagen nadat hij gemeld heeft dat hij de overeenkomst wil herroepen naar volgend adres:

Retouradres:
Nuance boutique 
T.a.v. Marleen Martens
Gentseweg 31
9910 Ursel-Aalter

De rechtstreekse kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de koper. De koper is verantwoordelijk voor het transport. Bij het terugsturen van goederen raden we de koper aan om dit via Bpost of een koerier te doen. Nuance boutique is niet aansprakelijk voor enige schade, diefstal of verlies die bij terugzending aan de verpakking of het product ontstaat.

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat de koper zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als de koper de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag de koper  ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of hij/zij het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen getest zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als de koper de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking.

Na ontvangst betalen we je de volledige aankoopprijs terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald. Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt terugbetaald en dit binnen de 14 dagen nadat de producten op het retouradres werden ontvangen.

Indien je de goederen wil terug bezorgen of omruilen in de winkel, dan dient hiervoor eerst een afspraak gemaakt te worden via info@nuance-boutique.be of telefonisch op 09 378 11 63 of 0476 29 62 60. Gelieve in dit geval het ordernummer door te geven.

Indien het product niet conform de voorwaarden van het verzakingsrecht is ontvangen dan wordt het aankoopbedrag niet gerestitueerd. Het product blijft eigendom van de koper welke verplicht is haar eigendom binnen twee weken af te halen in de winkel.

Deze voorwaarden van herroeping van de bestelling en het vermelde retouradres gelden enkel voor producten aangekocht in de webshop.

Het terugsturen van artikelen gebeurt op eigen kosten. We raden onze klanten aan om goederen terug te sturen via een beveiligde zending.
Indien u wenst, kan u ook steeds het artikel terugbrengen naar de winkel : Boelare 34, 9900 Eeklo.

Een geschenkbon kan niet teruggestuurd of ingeruild worden voor contant geld.

Na ontvangst betalen we je de volledige aankoopprijs terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.”



Uw aankoop kan binnen een periode van 14 dagen na levering kosteloos omgeruild worden in de winkel. Bij een verschil in prijs, wordt de meerprijs verrekend of bij minprijs bekomt u een tegoedbon die 1 jaar geldig is.

Klachten die betrekking hebben op gebreken aan een bepaald product of levering dienen door de koper binnen de 3 dagen gemeld te worden viainfo@nuance-boutique.be.
Graag vernemen we van u het bestelnummer en de aard van de klacht. We kijken zo snel mogelijk samen met u naar een passende oplossing.

ASSORTIMENT EN PRIJZEN

De prijzen in de webshop en de winkel zijn identiek.
Bij aankopen in de winkel zelf (Boelare 34, Eeklo), ontvangt u een kortingbon ter waarde van 5% die geldig is op uw volgende aankoop. Deze kortingbon is 1 jaar geldig.
Tijdens de soldenperiode of op afgeprijsde artikelen wordt geen kortingbon uitgeschreven.

We stellen alles in het werk om de items zo goed mogelijk in beeld te brengen.
De kleuren en pasvormen die op het scherm van uw computer, tablet of smartphone weergegeven worden kunnen echter lichtjes afwijken van de werkelijke kleur en pasvorm.

Algemeen

Het terugsturen van een artikel is mogelijk binnen de 14 dagen na ontvangst van de levering. U dient ons zo snel mogelijk vooraf een seintje te geven via info@nuance-boutique.be.  Om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn, kennen we graag de reden van retour.

Terugsturen of omruilen
De goederen dienen teruggestuurd of omgeruild te worden binnen een aanvaardbare termijn na de kennisgeving (bvb. 3 werkdagen) naar het volgende adres :

Nuance Boutique
T.a.v. Marleen Martens
Boelare 34
9900 Eeklo

Zullen in geen geval worden teruggenomen:
•    gedragen of gebruikte kleding, handtassen, accessoires of schoenen
•    geretoucheerde kleding
•    kleding, handtassen, riemen of accessoires zonder etiketten, wasvoorschriften, labels
•    kleding waarvan toebehoren zoals knopen, riemen, tasjes ontbreken
•    lederwaren met een verbroken zegel
•    lederwaren waarvan de oorspronkelijke verpakking werd beschadigd

Na een korte verificatie van de geretourneerde artikels, zullen wij uw bestelling terugbetalen of gratis omruilen voor een ander artikel of andere maat.

Indien je de goederen wil terug bezorgen of omruilen in de winkel, dan dient hiervoor eerst een afspraak gemaakt te worden via info@nuance-boutique.be of telefonisch op 09 378 11 63 of 0476 29 62 60. Gelieve in dit geval ook het ordernummer te vermelden.

Bij het terugsturen van goederen kan Nuance boutique helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor het verloren gaan of beschadigen van de goederen. U zal zelf de verzendingskosten betalen om het (de) product(en) terug te sturen.

Solden
Solden of andere afgeprijsde artikelen kunnen echter niet geretourneerd worden. Bij twijfels i.v.m. maat of andere vragen neemt u best even op voorhand contact op : info@nuance-boutique.be of 09 378 11 63.

Geschenkbonnen

De waarde van geschenkbonnen kunnen niet geretourneerd worden of ingewisseld worden voor contant geld of andere vormen van betaling.

Nuance biedt vooral exclusievere merken aan. Vandaar dat er meestal slechts 1 stuk per maat voorradig is.
Wanneer u een artikel besteld, die op hetzelfde moment in de winkel wordt verkocht, krijgt de verkoop in de winkel voorrang.
Indien een artikel niet meer voorradig is, nemen we met u contact op en storten we het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug.

Op de webshop wordt tijdens de soldenperiode een selectie van items met korting verkocht.

SERVICE

De retouchedienst is eveneens beschikbaar voor klanten van de webshop. In dit geval nodigen we u graag uit in de winkel om de gewenste retouche te bespreken en te organiseren.

De maten die u in de webshop ziet, zijn de maten die vermeld staan op de labels van het kledingstuk zelf. Wanneer u wil weten welke maat u dient te kiezen, kan u dit omzetten via "maattabel"
Sommige items vallen net iets kleiner of iets ruimer. Indien u twijfelt, aarzel zeker niet om contact op te nemen op 09 378 11 63. We begeleiden u graag verder in de juiste keuze.

Zeker en vast, maar dan nodigen we u graag uit naar de winkel. Indien gewenst, kan dit ook op afspraak.

Het is mogelijk om een afspraak te organiseren tijdens of buiten de openingsuren. Gelieve hiervoor contact op te nemen : contactpagina.